rankings perfect te versnellen.
Table of Contents
Ons bureau bouwt white hat-links voor ambitieuze websites. Met behulp van een procesgestuurde aanpak met een geavanceerde linkbuilding-strategie, verbeteren onze linkbuilding-services uw zoekmachine rankings en SEO-prestaties aanzienlijk. Ons proces werkt door het verwerven van zeer relevante links naar belangrijke doelpagina's op uw domein, wat de belangrijkste rankingfactor is.
Skyscraper In de wereld van SEO is de de skyscraper tactiek erg bekend. Die bekendheid is grotendeels te danken aan de enorm effectieve werking. De tactiek werkt als volgt: Vind een zoekwoord waar je op wilt scoren. Ontwikkel een stuk content wat beter is dan alle huidige zoekresultaten. Maak een stuk content dat completer, leuker, sneller, duidelijker, meer visuele, praktischer of op een andere manier beter is dan de huidige resultaten.
Of juist de enige 3 die echt belangrijk zijn. Of maak in plaats van tekst ergens een filmpje van of voeg een infographic toe. Alles wat je doet om het resultaat beter te maken dan al het bestaande. Bekijk hier het voorbeeld van Brian Dean zelf: Skyscraper voorbeeld Vind daarna alle linken die naar resultaten van concurrenten verwijzen en mail deze websites om te laten weten dat jij een resultaat hebt gemaakt wat veel beter is.
De kans dat ze dit doen is doorgaans groot. Je weet namelijk al dat de website het onderwerp interessant vindt. 11. Forum Skyscraper De forum skyscraper techniek is een variatie op de normale skyscraper tactiek. Deze techniek werkt als een trein in Nederland, doordat er doorgaans weinig backlinks nodig zijn om te scoren.
Pak dit zoekwoord en gerelateerde zoekwoorden. Zoek op deze zoekwoorden in Google op de volgende manier: . Vervolgens open je de eerste 10 – 30 forum pagina’s die je tegenkomt (Waarom zijn backlinks zo belangrijk?). Hoeveel forums je bezoekt, is afhankelijk van hoeveel nieuwe informatie je blijft tegenkomen op elke pagina. Verzamel van elke forumpagina alle vragen, opmerkingen en oplossingen die vermeldt staan.
Ongeacht of deze informatie klopt of niet. Dit zorgt ervoor dat je 1 groot overzicht krijgt met alle informatie over jouw onderwerp. Sorteer deze informatie per probleem, vraag of oplossing. Bijvoorbeeld: Probleem nummer 1Beschrijving in eigen woorden van het probleem. Maar je kan ook natuurlijk worden gevonden door Google en dit zonder actief te linkbuilden. Je kunt je website aanmelden bij Google Search Console. Zo is Google op de hoogte van je website en kan hij beginnen met indexeren.. Kopieer en plak wat bezoekers op forums zeggen over dit probleem.
De oplossingen die je hebt gevonden op forums de oplossingen die nog niet genoemd zijn. Of oplossingen die er wel staan, maar dan anders werken dan beschreven op de forums. Geef per oplossing aan wat de oplossing precies inhoudt, wat ze op forums over deze oplossing vermelden, of de oplossing ook echt een oplossing is, de voor- en nadelen van de oplossing en eventueel extra advies - Maar linkbuilding kan ook bijdragen tot de verdere groei van je website.
Mail ook alle websites mailen die iets over dit onderwerp vermelden, net als bij de gewone skyscraper. 12. PA Skyscraper PA Skyscraper staat voor: (yup, we hebben er een werkwoord van gemaakt). Deze tactiek is moeilijk of makkelijk, afhankelijk het nieuws in jouw branche. De tactiek is in feite: het pakken van een bestaand populair artikel en daarop voortborduren.
Bijvoorbeeld een artikel dat gedetailleerder uitlegt hoe je een Skyscraper maakt die bezoekers helpt en converteert. Zie hier voorbeelden van het een PA skyscraper over het originele Skyscraper artikel van Brian Dean. Ahrefs maakte een PA Skyscraper, door deze tactiek te ontkrachten. Je doet dit door: Gemist(e) punt(en) toe te voegen, Tegenovergestelde beweren, Techniek of product uitproberen, Gedetailleerder uitwerken, Extra perspectief aan toevoegen 13.
Het principe is dat je een stuk content ontwikkeld waarin een lijst staat. Waar die lijst precies over gaat, hangt af van je branche. Er zijn 2 manieren om deze tactiek toe te passen: 1. Maak 1 grote lijst maken met alle artikelen over 1 bepaald onderwerp. Bijvoorbeeld alle artikelen die je vind over het verbranden van buikvet of alle artikelen die advies geven over een burn-out.
Korte en lange artikelen, met of zonder video, op volgorde van meest gelezen of welke manier dan ook die logisch is. 2. De tweede optie is een vermeldingslijst te maken van bekenden personen, bedrijven of organisaties. Bijvoorbeeld de 50 beste fashionbloggers of de 75 jongste gamevloggers (linkbuilding en autoriteit). Het grootste voordeel van dit type skyscraper is dat deze heel snel op te stellen is.
In sommige gevallen geeft Google zelfs de voorkeur aan een verzamellijst van websites rondom een onderwerp boven een resultaat met maar 1 resultaat. Dat is met name zo wanneer het zoekwoord algemeen is. Want een vermeldingslijst geeft de bezoeker veel ruimte om te kiezen wat hij of zij wil lezen.
Skyscraper Ranking Strategie Branches, industrieën en bedrijven zijn altijd zeer gevoelig voor de manier waarop ze scoren en ranken - Linkbuilding Amersfoort. Deze linkbuilding tactiek lijkt op de Skyscraper Vermeldings Strategie, maar is veel meer gericht op het competitieve element dan een eenvoudige vermelding. Zeker wanneer je ze rankt op eigenschappen waar bedrijven veel om geven.
Verzin een manier om de websites waar jij een link van wilt hebben te ranken. Die adviezen vergeten daarbij vaak het bestaansrecht van linkbuilding. 15. Woordenboek Strategie In bijna elke branche is wel jargon aanwezig. Woorden die niet iedereen kent, met name mensen die nieuw zijn in de branche. En dan is 1 plek waar alle termen uit die branche simpel worden uitgelegd een uitstekend idee.
Zelfs in branches waar je daar misschien niet verwacht. Fashion bijvoorbeeld. Linkbuilding en links maken. Kijk maar eens naar dit voorbeeld: Naast de backlinks scoren woordenboeken doorgaans op heel veel zoekwoorden. 16. Checklist Strategie Checklisten zijn altijd populair. Een simpele en effectieve lijst om te zien of alles is behandeld. In elke branche is een dergelijke lijst handig.
Kijk maar eens wat deze ene checklist oplevert: Zorg ervoor dat je checklist zo kort en praktisch mogelijk is. Je moet dingen kunnen afvinken. 17. Kopersgidsen Een kopergids is een uitleg over de werking van een (groep) producten. Bijvoorbeeld een uitleg over fitness apparaten, zoals loopbanden. Of een uitleg over het kopen van een laptop, juiste bureau + stoel of een geschikte elektrische fiets.
Bijvoorbeeld: Het opstellen van een kopersgids is relatief eenvoudig. Bespreek alle onderdelen van een productgroep die belangrijk zijn om rekening mee te houden bij een aankoop. Zoals je bijvoorbeeld bij de aankoop van een loopband rekening moet houden met het formaat, verschillende standen en programma’s die erop staan geprogrammeerd. Zoek vervolgens contact met bloggen en forums die over dat onderwerp schrijven.
Bijvoorbeeld de beste memes ooit gemaakt: Je kan deze afbeeldingen zelf ontwikkelen en verspreiden. E-mail andere websites die al eerder vergelijkbare afbeeldingen hebben geplaatst of gedeeld. Laat ze weten dat ze de afbeeldingen gratis over kunnen nemen, zolang ze een link terugplaatsen als bronvermelding. 19. Controverse, Hypes en Mythes Over controverses, hypes en mythes wordt in elke branche enorm veel aandacht besteed.
Het houdt mensen enorm bezig en gaat vaak gepaard met emotionele reacties. Donald Trump met zijn uitspraak over Mexico bijvoorbeeld. Of controversie van Gary Vaynerchuk die zegt dat ondernemers minstens 12 uur per dag moeten werken en verder niet moeten zeuren. Ook zijn er in elke branche vaak levendige discussies over bepaalde strategieën die gehanteerd worden door spelers in het veld.
In marketing is dat en . In elke branche is er wel iets. Content over deze onderwerpen staat garant voor aandacht en backlinks. Zorg ervoor dat je specifiek bent in alles wat je schrijft. Een belangrijk punt aanvliegen is al genoeg. Je hoeft niet alle mythes uit de gehele industrie te bespreken.
Er zijn vele redenen waarom websites foto’s van andere overnemen. Omdat de foto erg mooi is, grappig of een praktisch nut vervuld. Maar ook foto’s van bekende personen, grafieken en productfoto’s. Denk bijvoorbeeld aan een goede foto van een nieuwe i, Phone of verkiezingsuitslag - Waarom linkbuilding uitbesteden?. Deze afbeeldingen kan je zelf ook maken en vrij beschikbaar stellen om te gebruiken, mits er een bronvermelding is.
Waarschijnlijk heb je wel eens een foto gezien die er ongeveer zo uitziet: Callcenter- en receptionisten foto’s. Misschien wel de meest gebruikte foto’s ooit. Als je op deze foto zoekt in Google, krijg je meer dan 21 miljoen resultaten te zien. 23. Samenvattingen Samenvattingen zijn een effectieve manier om backlinks te verzamelen, mits je de juiste dingen samenvat. Het belang van interne linkbuilding binnen SEO.
Organiseer een Event Evenementen trekken altijd aandacht. Want zowel mensen die er heen gaan als mensen die het organiseren, hebben er zin in! Daarnaast is het makkelijk om een event genoemd te krijgen op nieuwswebsites (Wat houdt linkbuilding in?). Denk bij evenementen bijvoorbeeld aan: Beurzen en congressen, Seminars en presentaties, Sportevenementen, Klanten- en leveranciers dagen, Vieren van jubilea, Verhuizingen en openingen, Workshops, Exposities, Webinars Kijk bijvoorbeeld eens naar de huishoudbeurs.
Een alternatief is een vertaling maken en dat beschikbaar stellen aan de website zelf. Zo hebben we bij Klik Proces vertalingen gemaakt voor de SEO tool SEOProfiler. Na de aankondiging hiervan hebben we een link ontvangen vanuit een nieuwsartikel (Klik Proces heette toen nog Little b). 26. Vergelijking Strategie Vergelijkingen zijn altijd populair.
Table of Contents
Latest Posts
Veranda Aankleding
Auto Huren Amsterdam Oost
Hoeveel.kost Een Huis Bouwen
All Categories
Navigation
Latest Posts
Veranda Aankleding
Auto Huren Amsterdam Oost
Hoeveel.kost Een Huis Bouwen